 |
www.zakonnawzgorzu.fora.pl forum studentów piątego roku psychologii PiPS
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eramai
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:37, 26 Sty 2010 Temat postu: zagadnienia do egzaminu |
|
|
Ponoć na ost wykładzie pani dr podała jakieś 10 zagadnień obowiązujących do egzaminu - czy ktoś kto jest w ich posiadaniu może je tu zamieścić?
dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Marzena
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:57, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ZAGADNIENIA
1. Opis pojęcia systemu rodzinnego oraz implikacji podejścia systemowego w diagnozie i terapii dzieci i młodzieży
2,3. Z koncepcji Bowena
- poziom zróżnicowania ja i jego konsekwencje dla funkcjonowania człowieka w relacjach społecznych
- odcięcie emocjonalne (co oznacza, powody tego, konsekwencje psychol. w kontekście problemów wieku dorastania)
4. Pojęcie mitu rodzinnego i jego funkcje w życiu rodzinnym
5. Bilans zasług i zobowiązań + konsekwencje zaburzeń tej równowagi w rodzinie generacyjnej (to jest z koncepcji lojalności rodzinnej)
6. Mechanizm powstawania psychopatologii dorastających wg Mediolańskiej Terapii Rodzin
7. Z koncepcji strukturalnej, na przykładzie Minuchina - omówienie pojęć ważnych w diagnostycznym opisie rodziny
8. Typologia rodzin Minuchina i wynikające z niej hipotezy dotyczące zaburzeń dzieci w określonym typie
9. Założenia terapeutyczne koncepcji V. Satir
10. Z Satir - omówienie zasad pracy nad komunikowaniem się osób w rodzinie
I to by było na tyle dpowiedzi mają być konkretne, "bez upiększania", za odpowiedź można uzyskać od 0 do 3 punktów. Pozdrawiam!!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
yMONN
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Czw 13:37, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
I tylko te zagadnienia będą? Bo niektóre sa bardzo konkretne i w sumie są juz pytaniami (przynajmniej tak mi sie wydaje :P )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wioleta
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:57, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, bedzie tylko to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lothar
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 13:51, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Czy ktos może mi dopomoc z zagadnieniem nr 10??czy myslicie ze odpowiedz na to zagadnienie jest na ostatnim wykladzie tam gdzie jest mowa o tym ze praca terapeutyczna przebiega w dwóch plaszczyznach??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Aneshia
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:12, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Lol ja nawet nie znalazłam u siebie wzmianki o jakis dwóch płaszczyznach. I przyznam szczerze, nie mam pojęcia o co biega Przyłaczam się więc do prośby - czy ktoś wie o co tu chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mała
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:22, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
i ja i ja, ja też chcę wiedzieć o co chodzi w pytaniu 10, zwłaszcza, że jutro piszę ten egzamin :/ Jeśli ktoś coś wie, to niech da znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
julianna
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:55, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
w pytani 10 chodzi o komunikację werbalną i niewerbalną omawianą na przedostatnim wykładzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
|